LULEÅ
Kära vänner. Swingfly och Danny. Danny vann. Danny vinner allt va?
Allez gut.
Så jävla lycklig att jag släpptes ut ur limboland (pressrummet) where the magic does not happen alls.pressrum
Och fick uppleva det här:LiveAllt med Dannys dansare gör att man glömmer jackan. Och den har ju nån slags Michael koppling så why not.
Åh Michael! Han är på teve nu. Så ska en slipsten dras. Slå på stortrumman de luxe och ge allt alltid.
Ingen drog stenjäveln sådär superbra ikväll, men Danny försöker i alla fall ge allt han har för bövelen och det är väl det minsta man kan begära. Jag nickade till lite när Le Kid skrek men annars fan bra kämpat allihop. Swingfly bara vällde ut som en maskin, tyvärr skulle alla just då fladdra med någon slags vit soppåse/flagga? så jag såg absolut ingenting men det lät bra.
Imorrn blir det väl ett himla nag över att Le Kidsen trodde de skulle gå till andra chansen men åkte ut osv. Jag gissar att SVT bjussar dem på en bonuschans i Andra chansen. Oh joy. Noterade för övrigt att cupcakespattarna inte lyste som de skulle idag. 
Puh. Nästa vecka släpar sig eländet till Göteborg, shit vad roligt! Jag har ingen aning om någonting och kommer inte kunna rapportera så mycket heller, fast vad gör det? Det sitter folk i de där pressrummen och skriver som satan och det kan de verkligen få göra.
Nu ska jag och min sargade kropp virvla iväg på fest, foton kommer imorrn.