Ett brunt rum kantat av samesnittar (wräps) och flaskvatten… Ananas? I mitten: en bandspelare med halvkasst ljud. Osäkra blickar och elaka fniss. Sveriges nöjesjournalistELIT sitter gravallvarliga och blippar på sina laptops till ljudet av de åtta första bidragen? AV MELODIFESTIVALEN!!evils schmevil
Att få vara med om dette. The things we have seen Bob osv.
Nej asså även jag har gränser. Fast samtidigt, och detta kan bero på att jag har sämst självförtroende - så tar jag åt mig när poppis folk med fans skriver ned eländet och bara hatar. 
Får lite lust att predika saker som: Jo men du man kan tycka om Gombrovicz OCH Lena Ph OCH Satyricon OCH Klaus Kinsky OCH Throbbing Gristle OCH shaka till Sven-Ingvars samtidigt! Släpp dig loss släpp dig fri det är bara lite popkultur, är det inte bättre att lägga hatenergin och skrika sönder halsen över det som faktiskt behöver skakas ur folket lite som f ex passivitet, skvaller, fultacklingar och gubbsjuka?
Fast vad hjälper det. Jag är stuck på botten i näringskedjan ändå.
Men inget pladder om bidragen ikväll, imorrn ska jag göra det jag gör sämst - nämligen pladdra om bidragen på nåt slags teve-hallojs istället, haha.
Och jo jag tyckte om ett par stycken, blev lite glad, längtar efter mina vänner, hunden, chips, dipp och sangria.
Tjipp