COOP ARENA Öh jag har fått en överdos nu tror jag. Får lust att klottra på alla och åka härifrån.
Gillar inte Silver längre, den har börjat eka i huvudet och dansen är lite för stakkato umpa umpa (förutom has-has-juck steget) men den blir nog fin på teve.silver rep2
Men Swingfly och Danny! Go girls.De brakar på sådär hej bara och det är fina grejer.
Sitter just och hör Matsson och det låter falskt som ett elände, stackars pojk. Men är det intressant? Själv har jag aldrig läst en enda recension av en Melodifestivallåt - har aldrig brytt mig.
Och här kryllar av nöjesreportrar som sitter och pratar om sitt hår och Dansbandskampen, unibet eller whatnot eller de som bara surar för de var tvångskommenderade hit.
Sluta ta det på allvar människor! Det är UNDERHÅLLNING! Det går inte att bedöma detta som vanlig musik för i %&/)()=.
Vill bara gråta över citat som "den där låten är ju bra på riktigt" ba haha nej så kan man inte resonera, då ska man inte skriva om Melodifestivalen.
Korv.
Jaja, så länge man är glad är man inte ledsen. Lite blodsocker så är jag kanske på banan igen, annars så klottrar jag ner alla eller/och hoppar upp på scenen och visar vart skåpet ska stå eller nåt.
Tjing