Playtones...?
Jaha okej. Själv tyckte jag om Linda - man blev glad - hon har tandställning! Simon Forsberg var fin om man blundade, jag fick schlagerpirr och det är det enda jag går efter. Men sa jag inte att den skulle komma sist? Sebastian är bättre än låten...
Saade är också bättre än låten, även fast jag tyckte om den mer andra gången, han är en liten stjärna. Stort plus: han stod i samma pose som Michael i Billie-Jean. Minus: glaset kändes helt onödigt, sadoreferenserna i kläderna likaså. Vad är det med BDSM i modet nuförtiden? Klä dem i (fusk)pälskorvar som Sarek istället, det hade vart ptsssj ptsssj på riktigt.
Överhuvudtaget undrar jag vem som stylat artisterna  i år? Alla har plufsjackor i fula fäger som inte matchar deras hudton, why? Sara Varga t ex i något grekiskt... Allt var hemskt med den, inte trovärdigt, halkbanalt på gränsen till patetish med en touch av vaginamonologerna, nej nej niet. Enemy - läs tidigare inlägg.
Shirleys änglar hade för mycket koreorafi, allt såg så komplicerat ut och låten var slackig... slummig? Men Shirley är så fin.
Kommer att stå mellan Danny och Saade i Glouben. De skäms inte. Men måste jag välja mellan Danny och Eric väljer jag DANNY och hans dansare i alla lägen. Och Eric, båda! Hoppas Silver och Swingfly tråcklar sig upp där i toppen också, och Loreeen!!!
A just det en vecka kvar ja, får se vem som dyker upp där.
Kort sagt: en bra kväll.