LULEÅ Har för klumpiga fingrar för att skriva från mobilen, ser ut som något efterblivet blonderat har skrivit de två senaste inläggen. 
Men det jag skulle säga var att Danny rular, energin höjs ett snäpp när han vigglar in och man blir glad. Swingfly lutar åt pino och Silver är ganska fin men ändå nja. Men jackan Danny? Borde va olagligt att ha en så jävlig jacka, nån slags ros och nitar och it hurts our eyes Master.
Det märks att det är festival här i Luleå (torrt skratt). Nej men det är 78 grader kallt och ganska folktomt.
Jag har inget mer att säga om kvällen, har egentligen inte haft något att säga på hela dagen. Det går inte att analysera denna teveproduktion mer nu, det borde inte göras alls, omöjlish... Spegel av en yta av en spegel bla bla. Den ska bara avnjutas framför teven. Däremot hade jag förväntningar på produktionen och vart kanske lite besviken svt, en till minneskavalkad och Waterloo och...
Jag har iaf fått den stora förmånen att ragla runt på någon slags efterfest ikväll, kan riktigt se framför mig ur jag kryper runt längs väggarna med min lilla kamera som luktar amatör och lågbudget långan väg (har inte penisförlängaobjektiv och collegetröja).
Blyg som ett spöke.
Men men.