KALIX Vissa säger att man ska tänka sig publiken naken ifall man har svaga nerver och så. Tänker tvärtom att man ska se på dem länge med kläder på och försöka flippra ur sig all den värme alt. det förakt man har, vara närvarande och ta plats.
Hej.
Däremot brukar jag ofta föreställa mig skitnödiga saker utan kläder. Ta Danny f ex. Jag såg för mig hela det där In the club numret naket för att roa mig på den där festen (läs klamydiagrottan). Bra grej. Fatta: hela den där dansen utan underbraxer - fantastiskt!
Nu pratar jag då om situationer där du blir nedtryckt i skorna av kungen (utan kläder) av något slags hierarkiskt succésystem.
Asså man ska inte bli imponerad av kändis. Kändis ska (om någon nu nödigt måste vara underst) bli imponerad av dig. Du är den som ger kändis cash till hårgelé och Rick Owens jacka.
Tänk så.
Avdramatisera. Trånande tjejerna på konserterna, det är ju ni som bär Henke och Håkan o gänget. Jag hejjar på er!
Vad vill jag med den här texten? Jo: Jag vill gärna säga hej men det betyder inte att jag är under dig fan.
Något sånt kanske. Eller bojkotta allt! Kott the boj osv.