Hej hepp.
Jag fick som så många andra en kraftig överdos av hela skrället även i år. Har känt mig lite smutsig sådär som att jag plötsligt började skriva som det förväntas att man ska skriva om Schlagern och jag är ju inte sådan alls och hej o hå.
Så låt mig uppdatera något mindre frekvent nu ett slag fram tills alla ska nedåt mot Düsseldorf och allt blir sådär jobbigt och roligt och man återfår hatkärlekspassionen för nollad skräpkultur igen.
Men några små trasfilmer ska jag bjuda på. Här är en från Comic relief - ett välgörenhetsprojekt i England med clowner och elände och barn och hej o hå. Hah och med den titeln blir videon nedan ännu roligare fast kanske inte på det sätt de hade tänkt. Blue som tävlar med sin I can är med f ex men jag tänkte alltså plåga er lite med George Michaels cover på New Orders True Faith istället, och nu menar jag allvar: detta är inte för de med svaga nerver! Det är datoranimerade rökdansare, ångest och det låter faktiskt som kära George andas in och sjunger samtidigt - en bedrift iof: Jag varnade.
Så har vi ju landet av apelsiner och tapas, jag hälsade på lite i Madrid för ett par dagar sedan och glodde på folk och Goya och solade pannan lite, där är tanterna och gubbsen snälla på t-banan - smaka på den! Spaniens bidrag i år är lite som grisfest som sågar genom huvudet men jag kan inte låta bli att visa den för det. Går det an att vara sådär pepp eller har de injicerat något slags rävgift i denna kvinnas (o statisternas) mungipor? Lite Berlusconi över detta va?
Jaja, jag har mer svin för pärlor på kö. Allez gut/ S