Rättelse: inte alla Saddos dansare ser så bra ut att det gör ont, jag är lite gubbskadad bara - sorry.
Och lajvrapportering är inte min grej, plus att det är så lite syre i Globen att alla hjärnceller ba: whoush och goodbye och sedan sitter man där som Aftonbladet och blajjar trams.
Man sitter faktiskt i ett hav av bakterier och ser på små män som dansar, aha. Känns för övrigt som att 90% av mediafolket här är snubbar, fast det är inte sant. 90% är väl snubbar generellt överallt iof?
Jag tänkte inte rapportera kväll, vem orkar se på final och läsa fjomsblogg samtidigt?
Fast jag tänkte upprepa min succé som minglande reporter på kändisfest och snubbla in i annextet för att troligtvis (igen) se vilsen/arg/dum ut och ta bilder på folks knäskålar och arslen.
Rapport kommer sent kväll eller arla imörrn.
Ha en fin schlager nu folkens!