20:00 De har hörsammat allas längtan efter någon slags Ricky Gervais och tar in Adam Alsing...?
Men asså friskt med någon ny, något annat... Något vadsom.

20:nånting
Duell 1: 
Jenny Silver strålar!  Hon ser livrädd ut, men glad! Joppheidi.
Love generation. 14 pers med lustiga namn har skrivit låten?
Första reaktion: Barbie Barbie Barbie Bröst Barbie.
Jenny är fucked.

20:20
Jepp I knew IT! Barbie vidare.
Ny duell: Loreen - shit shit shit var inte anonym nu kvinna!!! SKITBRA! Hon ser också livrädd ut men fuck it, dansarna är bättre nu också. De har tänt lampan. Adrenaliin osv.
Sara Varga... Usch. *stänger av och kollar Kroatien* Ett ord. Restylan. Ett ord till: Stureplan. Spring för livet.
20:34: FITTTTTAAAAAAAAAA! Varga vidare. *stänger av i vredesmod och kollar på Kroatien ist*
Ny duell: The Moniker -  ta av dig särken. Men har vant mig vid låten, om jag slipper se alla knarksvampar så går den an. En minut senare: I want this to be ooover. Gubbe.
Linda Pritchard - ny klänning? Sparkly. Problem med rösten... Ser skräckslagen ut. Oh andetaget... Fiint. Men man börjar tänka på typ morgondagens middag efter ett tag... Moniker vinner väl antar jag.
20:47: Moniker vidare. Men asså VAFAN??? Oh lala my ass.
Sista duellen: Shirleys angels - alla har samma röda hårfärg i år - sådär mörkt fast mer mer orange... Girls liksom? Loreen var den enda ikväll som hade lite något annat fan...
Tejpad hårlock i pannan... Shirleys kinder fladdrar av vindmaskinen? Gillar dansen mot skärmen. Stänger av ljudet. Jag måste inte tycka om det här bara för att jag är en tönt. Töntar har också en vilja. Stackars dansare.
Pernilla Andersson - Okej hejja nu! Fin rösta på mig låt. Även fast hon är från Skåne... Har lite svårt för hennes hand. Bättre hår, mer volym. Blir rastlös... Pipig röst. Hon är också för nervös. Alla mimspelar instrument?
Ingen kan hålla ihop nerverna ikväll förutom Barbie och gubben hasch? Tror Pernilla går vidare. Men sedan vinner haschtomten över henne.
21:01: Ja vafan topp. Pernilla vidare.
21:04: Öh dockor av toarullar sjunger hysteriskt...
MEN jag SKA till Düsseldorf!
21:10 - Sara Varga en gång till. Jag går och ger mig själv däng med en kvast i köket. Mwaha.
Jag tycker vi ska återgå till en enda final. Med symfoniorkester och JURY!
21:15: Lodisen i gul särk igen... (allt med kärlek okej). Snubben kan sjunga. Men I want this to be over. Ooover. Min kropp ba: aouhhch Stina för mycket schlager och för lite brain.
21:27 Sara Varga vidare. O kej...
21:27 The Moniker vidare. Ni är fan sjuka!
Det var kvällen. Puss och tack.